Madde 1- Taraflar

1.1 Satıcı

Ticari Ünvanı: Bossmet Teknoloji San ve Tic. A.Ş.
Merkez Adresi: Caddebostan mahallesi Plaj Yolu Sokak Tumay Apartmanı No: 3 Daire: 18 Kadıköy – Istanbul

Telefon: +90 5325414929

Müşteri Hizmetleri Telefonu: +90 5325414929

Mersis No: 0180045395500011

 

1.2 Alıcı / Tüketici (“Musteri”)

Adı-soyadı: {musteri_adi_soyadi}

Adresi: {musteri_adresi}

Telefon: {musteri_telefonu}

Email: {musteri_email}

 

Madde 2- Sözleşmenin Konusu ve Kapsamı

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesinin (Bundan sonra “Sözleşme” olarak anılacaktır.) konusu tarafların, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümlerine uygun olarak müşterinin www.shibella.com.tr web sitesinden aşağıda belirtilen sipariş edilen ürünün satış ve teslimatına ilişkin olarak belirlenmesidir.

İşbu Sözleşme’nin tarafları, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’ten kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler.

İşbu Sözleşmeye konu olan satış bilgilerinin tamamı aşağıdaki gibidir:

{siparis_formu}

Madde 3- SÖZLEŞMENİN ÜRÜN, ÖDEME VE TESLİMİ İLE İLGİLİ BİLGİLER

3.1- Sözleşmeye konu mal veya hizmetlerin adı, sayısı, KDV dahil satış fiyatı, ödeme şekli ve genel ilkeler

3.2- Ödeme Yöntemi: Para Transferi / EFT Ödemesi

3.3- Vadeli satışların sadece Bankanın kredi kartı ile yapılabilmesi nedeniyle, TÜKETİCİ, faiz oranları ile bankadan temerrüde düşen faiz oranlarını ve faiz ve gecikme ile ilgili hükümleri banka ile Alıcı arasındaki Kredi Kartı Sözleşmesi kapsamında uygulandığını doğruladığını kabul ve taahhüt eder.

Ayrıca, Alıcı’ya Banka’nın müşterisine sağlayacağı kredi satışları ve bankanın müşterisine sağladığı faiz ve temerrüde ilişkin hükümler nedeniyle, faiz ve temerrüt faiz oranı bilgilerini teyit etmeyi, Banka ile Alıcı arasındaki Uzaktan Alışveriş Kredisi Anlaşması kapsamında faiz uygulandığını kabul ve taahhüt eder.

Borç vermek ve detaylı ödeme planınızı oluşturmak bankanızın girişimindedir.

3.4 – İade Prosedürü:

 

Alıcı’nın cayma hakkını kullandığı durumlarda veya siparişe konu olan ürünün çeşitli nedenlerle temin edilememesi durumunda veya ürünün herhangi bir anlaşmazlık sonucu hakem heyetinin verdiği karar ile Alıcı’ya satış fiyatına iade edilmesine karar verilmesi durumunda, ödemenin iade prosedürü seçenekleri aşağıdaki gibidir:

 

  1. a) Kredi Kartı ve Diğer Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü

 

Kartla alınan mal ve hizmetlerin iadesi durumunda, SATICI, Alıcı ‘ya Banka ile yapılan anlaşma gereği nakit olarak ödeme yapamaz. SATICI, iade işlemini siparişte kullanılan kredi kartına transfer eder. SATICI, Alıcı ‘ya yukarıda belirtilen prosedüre göre nakit olarak ödemekle yükümlü değildir, çünkü SATICI ilgili tutarı sadece Banka’ya peşin olarak ödemekle yükümlüdür. Kredi kartına iade, SATICI, Banka’ya tek seferde ödedikten sonra, yukarıda belirtilen usule göre Banka tarafından Alıcı ‘ya  yapılır.

Alıcı bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini onaylar ve kabul eder.

  1. b) Alternatif Ödeme Yöntemleri

Alternatif ödeme yöntemleriyle ilgili iade prosedürü, tercih edilen ödeme yöntemi için özellikle belirlenen iade koşullarına göre yapılacaktır.

  1. c) Kapıda Ödeme (COD)

Kapıda Ödeme Yöntemi seçildiğinde, Satıcı, Alıcının sağladığı banka hesabına geri ödeme yapacaktır. İade, satın alınan ürünün Alıcıya gönderildikten ve Alıcı tarafından teslim alınmasından sonraki 5 gün içinde yapılacaktır.

 

3.5- Teslim Şekli ve Adresi:

Teslimat Adresi: {customer_address}

Teslim Edilecek Kişi: {customer_name_surname}

 

Fatura Adresi:

 

Ambalaj, nakliye ve teslimat masrafları Alıcı tarafından karşılanır. Kargo bedeli sipariş toplam tutarına eklenecektir. Ürün fiyatına dahil değildir. Teslimat, sözleşmeli kargo şirketi tarafından yukarıda belirtilen Alıcı adresine yapılacaktır. Teslimat sırasında Alıcının adresinde bulunmaması halinde, firmamız görevini tamamen ve eksiksiz olarak yerine getirmiş sayılacaktır. Bu nedenle, SATICI Ürünün Alıcı tarafından geç teslim alınmasından doğacak herhangi bir hasar ve masraftan ve / veya alınmamasından doğacak her türlü zarar ve masraftan sorumlu değildir. Satıcı malların, siparişte açıklandığı gibi, varsa malın garanti belgesi ve varsa kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur

 

3.6. Hızlı ve Kolay Alışveriş: Sipariş onaylandıktan sonra, Alıcı kurye firması bilgileri, teslimat adresi, ödeme yöntemi ve alıcının “müşteri bilgileri” bölümü altında ki diğer bilgilerin müşterinin rızası ile saklayacağını kabul ve taahhüt eder. Hızlı ve Kolay Alışveriş bölümündeki “onay” sekmesine tıklar ve müşterinin telefonuna gönderilen SMS onay aktivasyon kodunu web sitesindeki ilgili bölüme girer. Alıcı’nın onayı ile kaydedilen söz konusu bilgi “müşterin bilgileri” bölümünde saklanır ve müşterinin bu bilgilerin çıkarılması talebi halinde kaldırılır.

 

MADDE 4- CAYMA HAKKI

4.1- Alıcı, SATICI ile imzalanan bu Mesafeli Satış Sözleşmesinin 14 (on dört) günü içerisinde, herhangi bir gerekçeye gerek kalmaksızın ve herhangi bir ceza ödemeden cayma hakkına sahip olacaktır. Cayma hakkı, hizmet performansı sözleşmelerinde sözleşmenin yapıldığı tarihte başlar; Malların teslimi ile ilgili sözleşmelerde cayma hakkı, Alıcının veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü tarafın malları aldığı gün başlar. Bununla birlikte, TÜKETİCİ, sözleşmenin imzalanmasından malların teslimine kadar cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının belirlenmesinde;

  1. a) Tek bir siparişe tabi olan ancak ayrı olarak alıcı veya alıcı tarafından tayin edilen üçüncü tarafa teslim edilen mallarda son malın teslim tarihi
  2. b) Çok parçalı ürünlerdeki son parçanın alıcı veya alıcı tarafından atanan 3. tarafa teslim tarihi
  3. c) Alıcıya belirli bir süre içerisinde düzenli olarak teslimat yapılması veya alıcı tarafından atanan 3. taraf için ilk malın teslim tarihi dikkate alınır.

4.2- Alıcı, cayma hakkını kullanarak satın aldığı ürünleri iade etmek isterse, Alıcı ve Satıcı sırasıyla aşağıdaki adımları izler.

Adım 1: Sipariş verirken kullandığı eposta adresinden, info@shibella.com.tr eposta adresine aşağıdaki bilgileri iletmelidir:

Bu formla aşağıdaki malların satışına veya hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.

Sipariş No:
Sipariş Tarihi:
Teslim Tarihi:
Cayma Hakkına Konu Ürünün Adı:
Cayma Hakkına Konu Ürünün Fiyatı:
Alıcının Adı ve Soyadı:
Alıcının Adresi:
Tarih:

Adım 2: Satıcı, sipariş verilen eposta adresinden başka bir eposta adresi ile gönderilen cayma hakkı taleplerini dikkate almama, cevap vermeme hakkına sahiptir. Satıcı, doğru eposta adresinden gönderilen cayma hakkı talepleri kontrol ederek 24 saat içinde Alıcının eposta adresine onay yazısı gönderir. Alıcı 24 saat içinde cevaplanmayan epostası için, teknik bir nedenle ulaşmaması ihtimaline karşı tekrar aynı epostayı gönderebilir ve/veya sözleşmede yazılı Satıcı adresine posta ile taahhütlü mektup gönderebilir.

Adım 3: Alıcı, onay epostasını aldıktan sonra, 10 gün içinde: ürünleri güvenli bir şekilde paketleyerek (Orijinal Fatura ile Birlikte), paketin dış kısmına görünür bir şekilde mutlaka sipariş numarasını yazarak, imza karşılığı teslim edilmek şartıyla, kargo ücreti Satıcıya ait olmak üzere aşağıdaki adrese gönderir. Bossmet Teknoloji San ve Tic. A.Ş.

Merkez Adresi: Caddebostan mahallesi Plaj Yolu Sokak Tumay Apartmanı No: 3 Daire: 18 Kadıköy – Istanbul – Turkey 34728

Phone:+905325414929

 

Adım 4: Satıcı, aşağıdaki istisnalar dışında adresine ulaşan ürünleri kabul eder. Satıcı, paketin üzerinde sipariş numarası yazmayan, sipariş numarası ile gönderici bilgileri uyuşmayan, nereden geldiği belli olmayan, neden gönderildiği anlaşılmayan, hasar görmüş ürünleri, ambalajı veya kapağı açılmış veya herhangi bir şekilde tekrar satışını engelleyecek hale gelmiş ürünleri kabul etmeme hakkına sahiptir. Bu durumda Alıcı cayma hakkını kullanamaz.

Adım 5: Satıcı, iade edilen ürünler eline ulaştıktan sonra, 10 gün içinde, iade edilen ürünlerin bedelini eksiksiz olarak bir defada sipariş verilirken kullanılan kredi kartına iade eder. Satıcı başka bir kredi kartını veya başka bir geri ödeme yolunu kabul etmez.

4.3- Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünler ile iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler için Alıcı cayma hakkını kullanamaz.

4.4- Alıcı aşağıdaki durumlarda cayma hakkını kullanamaz:

  1. a) Fiansal piyasalardaki değişikliklere bağlı olarak fiyatı değişen ve SATICI veya tedarikçinin kontrolü altında olmayan mal veya hizmet sözleşmeleri.
  2. b) Açıkça kisişelleştirilmiş ve alıcının ihtiyacına özel yapılmış ürünlere ilişkin sözleşmeler
  3. c) Hızla bozulan veya son kullanma tarihi geçen malların teslimine ilişkin sözleşmeler

ç) Sağlık ya da hijyen nedeniyle iade için uygun olmayan ve teslimattan sonra açılmış olan ambalaj, bant, conta ve ambalaj gibi koruyucu unsurların tedarik edilmesine ilişkin sözleşmeler.

  1. d) Teslim edildikten sonra, niteliklerine göre, diğer ürünlerle bir arada karıştırılmış eşyalara ilişkin sözleşmeler
  2. e) Kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerinin sağlanmasına ilişkin, ambalaj, bant, mühür ve ambalaj gibi koruyucu unsurların teslimattan sonra açılmasıyla ilgili sözleşmeler
  3. f) Periyodik olarak temin edilen gazete ve dergi gibi süreli yayınların, abonelik sözleşmeleri hariç, dağıtımına ilişkin sözleşmeler
  4. g) Konaklama, araç kiralama, transfer, araç kiralama hizmetleri, ikram hizmetleri gibi eğlence ve dinlenme amaçlı yapılmış aktivitelerin belirlenmiş gün ve saat için yapılmış sözleşmeler
  5. h) Hemen elektronik ortamda veya derhal tüketiciye teslim edilen maddi olmayan varlıklar üzerinde yapılan sözleşmeli hizmetler
  6. i) Uygulaması alıcının onayı ile başlayan hizmetlerin süresi dolmadan önce cayma hakkına ilişkin sözleşmeler

 

MADDE 5- GENEL HÜKÜMLER

 

5.1 Alıcı, www. shibella.com.tr websitesinde belirtilen sözleşme konusu ürünün/ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

5.2 Satıcı, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak teslim edilmesinden sorumludur.

5.3 Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için Alıcı’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde Alıcı veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

5.4 Satıcı, Alıcının bu sözleşmede verdiği fatura adresinin, teslimat adresinin, eposta adresinin ve telefon numarasının yanlış veya yetersiz olduğunu tespit ederse, ürünü teslim etmemesinden dolayı sorumlu tutulamaz. Bu durumda Satıcı ürün bedelini, aynı ödeme kanalını kullanarak 10 gün içinde iade eder.

5.5 Sözleşme konusu ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.

5.6 Sözleşme konusu ürünün teslimatı için iş bu sözleşmenin elektronik ortamda teyit edilmesi ve sözleşme konusu siparişin bedelinin ödenmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.7 Satıcı mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeniyle sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Alıcı siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcı’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine iade edilir.

5.8 Alıcı’nın iş bu sözleşmedeki ödeme yükümlülüğünün herhangi bir şekilde yerine getirmemesi veya inkar etmesi halinde Satıcı, tahsil edilemediği ürün bedelini, ürünün teslim günündeki fiyatı üzerinden ve yasal faiz oranları üzerinden işletilecek faizi ile birlikte tahsili amacıyla icra takibi başlatılabilir, alacak davası açılabilir ve diğer hukuki yollara başvurabilir.

Madde – 6 Yetkili Mahkeme

Bu sözleşmeyle ilgili ihtilaf halinde; Türk Mahkemeleri yetkilidir; uygulanacak kanun Türk Hukuku’dur. Siparişin gerçekleşmesi durumunda, Alıcı bu sözleşmenin tüm şartlarını kabul etmiş sayılır.

İşbu sözleşme tarihinde {tarih} kurulmuştur.

Satıcı

Bossmet Teknoloji San ve Tic. A.Ş.

Alıcı

{musteri_adi_soyadi}

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Gönderiliyor