Kredi Kartları ve ATM Kartları
Tüm kredi kartları ve internete açık olan banka kartları ile sitemizden alışveriş yapabilirsiniz.
Havale / EFT
Havale / EFT İle ödeme yapmak için lütfen aşağıdaki yolu izleyin:
- Alacağınız ürünleri sepete atın ve ödeme sayfasına gidin.
- Ödeme sayfasında “Havale / EFT” düğmesine basın.
- Eposta adresinize sipariş onayı gelecek, bu epostada sipariş numaranız ve sipariş ettiğiniz ürünlere ait bilgiler olacaktır..
- Havale veya EFT yaparken açıklama kısmına sipariş numaranızı yazın. Lütfen başka bir açıklama yazmayın.
- info@shibella.com.tr adresine sipariş numaranızı ve ödemeyi yaptığını bildiren kısa bir mesaj gönderin. İşleminiz tamamdır. Siparişiniz hemen onaylanıp gönderilecektir.
Banka Hesap Numaraları
Hesap Sahibi: Bossmet Teknoloji San. ve Tic. A.Ş.
Ziraat Bankası Yenişehir-Uydukent Şubesi (TL) – TR370001002576762774545001
Kapıda Ödeme
Kapıda ödeme seçeneğimiz maalesef yoktur.
Kredi kartı ödemesi güvenli mi?
Evet. Kredi kartınıza ait hiçbir bilgiyi kesinlikle kendi sistemimizde saklamıyoruz.
Bilgileriniz bizde olmadığı için, para iadesi yapmak gerektiğinde, iade işlemini Türkiye İş Bankası üzerinden yapıyoruz.
Bilgilerim güvende mi?
Evet. Tüm bilgilerinizi güvenli bir şekilde muhafaza etmek için en son teknoloji olan SSL şifreleme (128bit) sistemini kullanıyoruz. Siparişinizi göndermek ve fatura kesmek için sakladığımız adres ve iletişim bilgilerinizi, kesinlikle ve hiç bir şekilde üçüncü bir kişiye veya kuruma kiralama, satma veya gönderme söz konusu değildir.
Aldığım ürünlere KDV dahil mi?
Evet. Tüm ürünlerin fiyatına Katma Değer Vergisi eklenmiştir.
Telefonla sipariş verebilir miyim?
Evet. Telefonla sizden aldığımız bilgiler göre bir sipariş oluştururuz. Sipariş bilgilerini teyit almak için size bir eposta göndeririz. Eğer onaylarsanız, önce onay epostasını, arkadan banka havalesini yaparak işlemi tamamlayabilirsiniz. Ödemeyi aldığımız gün siparişinizi kargoya veririz.
Telefonla siparişte kredi kartı kabul etmiyoruz, sadece banka havalesi mümkündür.
Fatura gönderimi nasıl yapılmaktadır?
İrsaliye ve fatura, size gönderilen kargo paketinin içine konmaktadır. Yasa gereği irsaliyesi olmayan bir mal gönderilemez. Ancak siparişinizi başka bir adrese gönderdiğiniz için fatura elinize geçmemişse size faturanın bir kopyasını tekrar gönderebiliriz.
Siparişimi Teslim Alırken Kapıda Başka Ödeme Yapacak mıyım?
Hayır. Kargo görevlisine yapacağınız hiçbir ödeme yoktur. Kargo bedeli tarafımızdan ödenmiştir.
Siparişimde değişiklik yaptırabilir miyim?
Evet. Siparişiniz kargoya verilmedi ise yapabiliriz.
Öncelikle 0216 456 3021 numaralı telefonumuzu arayın. Siparişiniz bekletilsin.
Siparişiniz kargoya verilmemiş ise, yanlış anlamayı önlemek için lütfen değişecek ürünleri eposta ile info@shibella.com.tr adresine bildirin.
Yenilen siparişin ödemesi tamamlandıktan sonra adresine gönderilecektir.
- Ödemeniz fazla ise, fazla olan miktarı kredi kartınıza iade edeceğiz.
- Ödemeniz eksik ise bize ilave ödemeyi bank havalesi ile göndermeniz gerekir.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Evet. Siparişinizi hangi aşamada olduğuna göre uygulama değişecektir.
- Siparişiniz henüz kargoya verilmemişse hemen iptalini yaparız. Bunun için lütfen acele edip 0532 541 49 29 numaralı telefonumuzu arayın.
- Siparişiniz kargoya verilmişse, iptal talebinizi alırız. İptal edebilmemiz için kapınıza gelen kargoyu lütfen teslim almayın. Paketiniz bize geri gelince iptal işlemini tamamlarız.
- Siparişi teslim aldıysanız iptal işlemi yapılamaz. İade işlemi yapabilirisiniz.
Satın aldığım ürünleri iade edebilir miyim?
Evet. Orijinal ambalajın açılmamış ve kullanılmamış olması ve faturasının beyan edilmesi kaydıyla.
Kanunların verdiği haklara dayanarak çoğu firma kozmetik ürünlerde iade kabul etmemektedir. Fakat biz shibella.com.tr online üzerinden aldığınız ürünleri müşteri memnuniyeti açısından orijinal ambalajı açılmamış, kullanılmamış olması şartıyla, 14 gün içinde gönderirseniz iade alıyoruz.
Ürün iade etmek için:
- Sipariş verirken kullandığınız eposta adresinden, info@shibella.com.tr eposta adresine, sipariş no ve iade edilecek ürünün adını bildirin.
- Size 24 saat içinde iade işleminin nasıl yapılacağını bildiren bir eposta göndereceğiz. Eğer iade talebinizi kabul edemiyorsak, nedenini açıklayan bir eposta alacaksınız.
İptal veya iade ettiğim sipariş bedelini ne zaman geri alabilirim?
Kargoya verilmeden iptal edilen ürünleri bedelini aynı gün veya ertesi gün, diğerlerinin bedelini ürün bize geri geldikten sonra yapıyoruz. Sizden tahsil edilen ürün bedelini aynen ödüyoruz. Kargo veya başka bir gerekçe ile kesinti yapmıyoruz.
Ancak kredi kartına yapılan iadelerin hesabınıza geçmesi, bankalar arası işlemelerin yavaşlığı nedeniyle 5-15 gün arasında değişmektedir.
Elime geçen hasarlı ürünü ne yapmam gerekiyor?
Kargo işlemleri sırasında nadir de olsa ürün hasar görmüş olabilir. Eğer stoklarımızda varsa yeni ürün göndeririz, yoksa para iadesi yaparız.
Maalesef kargo şirketleri ürünü imza karşılığı teslim etmeden önce koliyi açıp kontrol etmenizi kabul etmiyorlar. Teslim aldığınız ürünü kargo elemanı gitmeden açıp kontrol edin. Eğer kırılma veya akma söz konusu ise, hasarlı ürünü kolisi ile birlikte fotoğraflayın ve kargo görevlisine iade edin. Kargo görevlisi bir tutanak ile paketi geri alacak ve ücreti bize ait olmak üzere geri getirecektir. Fotoğrafı, siparis@shibella.com.tr eposta adresine sipariş numarasını ve açıklamayı yazarak gönderin. Ürün bize ulaşınca yenisini gönderir veya para iadesi yaparız.
Ancak, kargo elemanının yanında kontrol etmek her zaman mümkün olmayabilir. Sonradan koliyi açtığınızda hasarlı ürün görürseniz, o anda fotoğrafını çekip bize hemen eposta ile bildirin. Size iade işleminin nasıl yapılacağı hakkında yol gösteren bir eposta göndereceğiz.
Ürünleriniz Orijinal mi?
Türkiye piyasasından ürün almıyoruz.
Ürünlerimizi Fransa, İtalya ve Amerika’dan, doğrudan üretici firmalarından ithal ediyoruz.
Ürünlerimizin orijinal olduklarından %100 eminiz.
Siparişim Nerede?
Siparişinizi kargoya verdikten sonra, kargo izleme numarasını eposta adresinize göndereceğiz.
Gönderdiğimiz epostada siparişinizin hangi kargo şirketi ile gönderildiğini ve nasıl takip edileceğine dair tüm bilgileri bulacaksınız.
Siparişim hangi saatlerde teslim ediliyor?
Kargo firmaları Pazartesi-Cumartesi, 09:00-18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Bayram ve resmi tatil günlerinde hizmet verilmemektedir.
Siparişim geldiğinde ben adreste yoksam ne olur?
Kargo şirketi kapınıza geldiğinde sizi bulamazsa bir haber kağıdı bırakacaktır. Bu nottan paketinizin hangi ofiste olduğunu öğrenebilirsiniz. 3 gün içinde kargo ofisine giderek paketi alabilirisiniz. Eğer paketi teslim almazsanız 3 günün sonunda bize iade edilecektir.
Yurt dışına teslimat yapılıyor mu?
Maalesef yapamıyoruz.
Aradığım ürünler sizde var mı?
Bizim temsilciğini yaptığımız markalarla ilgili aradığınız bir ürün varsa bize yazabilirsiniz. İstediğiniz ürünü bir sonraki ithalatımızda getirir, size haber veririz.
Her istediğiniz konuda yazmak için iletişim sayfasındaki formu kullanabilirsiniz.
Kampanyalar ve yeni ürünlerden nasıl haberdar olurum?
Güncel kampanyalar “kampanyalar” sayfamızdan, sosyal ağ hesapları (Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram) ve e-bülten aracılığıyla takip edilebilir, “üyelik” sayfasından üye olarak e-bülten listesine kaydolabilirsiniz.
Neden üye olmalıyım?
İlk siparişinizle birlikte sizin eposta adresinize ait bir hesap açılmaktadır.
Hediye paketi yaptırabilir miyim?
Evet.